Projektit Helsinki

Keväällä 2019 PopUpCollege toteutettiin kauppakeskus REDIssä jo toista kertaa.

Tällä kertaa mukana oli opiskelijoita liiketoiminnan alalta.

Alla esitellään opiskelijoiden kevään aikana tekemiä asiakasprojekteja.

Vappurieha
Kaikille avoin yleisötapahtuma Kalasataman Vapaakaupungin Olohuoneella. Ohjelmassa oli mm. valokuvauspiste, värityskuvia ja kasvomaalausta.
Tillander
Korujen ja kellojen valokuvaamista viikoittain kahden kuukauden ajan. Kuvia käytettiin yrityksen nettisivuilla ja sosiaalisen median markkinoinnissa.
Figulus
Opiskelijatiimi toteutti myymälän esittelyvideon, jota levitettiin ainakin yrityksen nettisivuille ja Youtubeen.
Sokos Emotion
Opiskelijat valokuvasivat ja toteuttivat useita meikkivideoita, joissa esiintyvät mallit he myös meikkasivat itse. Videot tulivat käyttöön yrityksen sosiaalisessa mediassa.
Vaatteiden vaihtajaiset
Opiskelijoiden järjestämä avoin tapahtuma, jonne asiakkaat toivat ylimääräisiä vaatteitaan vaihdettavaksi keskenään. Vaihtajaisia varten valmistettiin erilaisia mainoksia ja tehtiin somemarkkinointia.
Hair Today
Neljän mainoksen suunnittelu ja toteutus liikkeen videomainostaulua varten.
Superdry
REDIn liikettä mainostavan videon toteuttaminen yrityksen sosiaalista mediaa varten.
Pääsiäispaja
Kalasataman Vapaakaupungin olohuoneella järjestetty pääsiäisvitsojen askartelupaja yhdessä erilaisten askartelu- ja juhlatarvikeliikkeiden kanssa.
Pikseli
Arvontakuponkien valmistaminen ja arvonnan järjestäminen sekä yrityksen markkinointi.
Petrifun
Opiskelijat toteuttivat yritykselle asiakastyytyväisyyskyselyn.
Kevään muotinäytös
Keväinen muotinäytös yhteistyössä REDIn yritysten kanssa.
Kesko
Opiskelijat valmistivat Keskolle tarjouskyselyesitteen ja jakoivat niitä yrityksille. Lisäksi he vastasivat yritysten viestien ja tarjouksien välittämisestä Keskolle.
Stadin Kebab
Asiakaskyselyn toteuttaminen ja liiketilan valokuvaaminen yrityksen nettisivuille.
Sokerileipuri Alenius
Esitteiden sekä REDIn mainostauluja varten valmistettujen äitienpäivä -teemaisten mainosten toteutus.
Toyota REDI
Kahden mainosvideon toteuttaminen yrityksen sosiaalisen median markkinointia varten.

(Kuva: © Janette Partonen)
Pomo D'or
Opiskelijat valmistivat yritykselle esitteitä, joita he myös jakoivat. Tämän lisäksi toteutettiin asiakaskokemuskysely.
Suomalainen kirjakauppa
Avoin yleisötapahtuma Kalasataman Vapaakaupungin olohuoneella, jossa askarreltiin äitienpäiväkortteja.
 

© PopUpCollege - All rights reserved.